Monday, May 9, 2011

Hari klinikal PPDN





Haaaa.....sempat lagi tu posing time kes berjalan. Nampak sangat keje kat sini ala- ala je uolz...Waktu ni nurse tak cukup, ada yang cuti bersebab, so import la nurse dari unit lain. Apa lagi aku pilih geng sendiri ler yang aku rasa aku cukup kenal cara keje dia. Jeng...jeng...jeng...Suhayu terpilih. Aku pilih Suhayu ni bukan apa, aku dah kenal dia, keje 1 wad masa kat PPUM dulu sungguhpun dia junior dari aku. Apa2 pun untuk kemudahan aku jugak, tak de lah aku nak explain lebih2. Hehehe.....Aku dan Suhayu sama2 interview UPM ni dan lapor diri sama2 gak. Hahaha...nampak kelakar pulak kami beruniform putih suci ni. Ye lah...biasakan hijau. Bila la agaknya UPM ni nak tukar kaler uniform. Kaler pink ke? kaler light purple ke?. Mesti lagi comel kalo kami pakai kaler2 yang tersebut ittew....Haaa...Kat gambar ni nampak la kan tempat keje ku yang begitu indah dan cute miut ni.sempit!! nasib lepas lagi nak tarik nafas. Huhu....Arkitek mana la yang design ni. Oh tidakkkkk!!!!!nampak perutku yang buncit tu.Huhuhu.......

2 comments: