Thursday, May 5, 2011

Hari ini dalam sejarah

Buat pertama kalinya aku mencipta blog sendiri dengan berbekalkan pengetahuan teknologi yang sangat sedikit. Huh!!tapi akhirnya aku berjaya sungguhpun blog aku tidak la secanggih atau secantik mana pun berbanding blog-blog rakan-rakan yang pernah aku lewati. Aku seolah-olah merangkak dalam dunia yang serba canggih. Terasa diri ini banyak sungguh ketinggalan. Terkadang aku cukup berbangga menjadi salah seorang warga kerja UPM. Hahaha....disebabkan aku terjerumus di sinilah aku kenali serba sedikit teknologi serba canggih ini. Aku juga bukan seorang yang mudah lupa.....aku tidak akan sesekali lupa di mana asal usul kerjaya ku sebelum ini. UM & PPUM tetap dihati. Di sini jugalah aku mengenal erti kehidupan sebenar. Tempat jatuh lagi dikenang. bagaimana mungkin akan aku lupa kenangan selama 11 tahun aku di sana. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula..........Hahahaha....cintaku pun bermula di sini sehingga aku rasakan kehidupanku sangat bermakna dengan dikurniakan seorang suami yang cukup penyayang serta seorang puteri dan 2 orang putera yang cukup menceriakan kehidupan bahagiaku....

2 comments:

  1. Kak Azima... Erk... X Sangke Follow... Hehehhe Baru Jumpe Hari Tu.. oo.. Skrg Baru Tau Kak Kije Sane.... =) Ape2 Pun Gud Luck kak... =)

    ReplyDelete
  2. Hehehe....tu la..terjumpa lak kat blog ni.tu yang terus follow.Huhuhu...

    ReplyDelete